Blog
We houden je met deze blog graag op de hoogte van de laatste Digitale Marketing trends

Hoe Maak Je een Converterende Website? De Ultieme Gids voor KMO’s
In deze blogpost bespreken we hoe KMO’s een website kunnen laten maken die de conversies maximaliseert. We behandelen essentiële elementen zoals doelgroep analyse, een gebruiksvriendelijk ontwerp, intuïtieve navigatie, prestatie-optimalisatie en krachtige call-to-actions om je website succesvol te maken.

Help, ik word niet gevonden in Google! 10 tips om hoger te scoren met jouw website
Ontdek waarom je website niet gevonden wordt in Google! Leer over technische problemen, contentoptimalisatie, backlinks, SEO, mobiele vriendelijkheid, laadsnelheid enz…

Wat is het verschil tussen SEO en SEA en heb je beide nodig?
Ontdek hoe SEO (zoekmachineoptimalisatie) zorgt voor duurzame zichtbaarheid in zoekmachines, terwijl SEA (zoekmachine-adverteren) directe resultaten oplevert via betaalde advertenties.

Lokale SEO: Hoe je als KMO bovenaan komt in je regio – 7 praktische tips
In een wereld waar consumenten steeds vaker online zoeken naar producten en diensten “in de buurt”, is lokale SEO geen luxe meer — het is een noodzaak. Voor zelfstandigen en KMO’s is het dé manier om zichtbaar te worden voor potentiële klanten in de eigen regio.

Op welke platformen kan ik als KMO best adverteren om beter gevonden te worden?
Als zelfstandige of KMO hangt het ideale advertentieplatform af van je doelgroep, sector en marketingdoelen. Ontdek hier of Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube of TikTok de beste keuze is voor jouw bedrijf.

Google AI Overzicht – Alsof Google en ChatGPT een baby kregen
“Google AI Overzicht” is de meest recente vernieuwing binnen Google Search en maakt gebruik van AI (Artificiële Intelligentie) om de gebruikerservaring zo persoonlijk mogelijk te maken door jou een samenvatting te geven van verschillende databronnen. Deze samenvatting komt BOVEN alle andere (organische en gesponsorde) zoekresultaten en schudt de markt van SEO en SEA dus grondig door elkaar. Er wordt namelijk nog weinig doorgeklikt naar websites op deze manier wat een enorme impact kan hebben op CTR’s (Click-through-rates of doorklikratio). Deze functie is sinds 2025 geleidelijk uitgerold en verandert voorgoed de manier waarop zoekresultaten worden gepresenteerd.